szombat, július 13, 2013

Blogszülinapi játék!!!

Hamarosan blogszülinapot ülünk, két éve kezdtem el blogot írni. :) Ebből az alkalomból - bár tudom, hogy uborkaszezon van - mégis játékra invitállak benneteket, kedves olvasóim! :)


Azt találtam ki, hogy blogszülinapi kerti partyt szervezek, egyelőre persze csak virtuálisan! :) Mindenkit sok szeretettel várok, gyertek, csináljunk egy jó kis batyus bulit, vagyis ez egy olyan "mindenki hoz valamit" buli lenne. Bármit készíthettek, különféle szendvicseket, szendvicskrémeket, falatkákat, süthetünk-főzhetünk szabadtűzön, készíthetünk sertést, szárnyast, halat, hozzá jóféle salátákat, jöhettek sütivel vagy sütés nélküli desszerttel, sós vagy édes aprósüteménnyel, hűsítőül jöhetnek fagyik, jégkrémek. Bármi, ami éppen a konyhátokban készül és virtuálisan felajánljátok a bulira! :) Én pedig jó háziasszony módjára összefog(lal)om majd a sok finomságot, amit készítettek, végül pedig kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki a most még meglepetés ajándékot megnyeri! :))) Van kedvetek? Gyertek, játsszunk, mert játszani jó! :)))

Kicsit komolyabbra fordítva a szót, a játék szabályai:

  • Légy a blog rendszeres olvasója.
  • Posztolj egy ételt-italt 2013. július 31-ig a blogodon, említsd meg, hogy részt veszel vele a játékban.
  • Küldd el a fotót és a linket a hankka70@gmail.com e-mail címre. Ha nincs blogod, küldd el a fotót és a receptet e-mailben.

És nem kötelező, de vihetitek is a játék hírét, hátha így még többen leszünk. Ilyenkor, nyáron nem vagyunk túl aktívak a blogírás terén, de azért remélem, minél többen részt tudtok venni, illetve van kedvetek játszani és velem ünnepelni. Várlak tehát benneteket szeretettel, kíváncsi vagyok, ki mivel "érkezik"! :)))

56 megjegyzés:

  1. Nagyon dolgos blogszületésnapot Hankka blogja!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka blogja köszöni, remélem, tényleg lesz tennivaló bőven! :)

      Törlés
  2. Gratulálok blogszülinapod alkalmából! Természetesen jövök a partidra!

    VálaszTörlés
  3. Rám is számíthatsz, és ez gondolom nem nagy meglepetés! ;-DDD Boldogságos blogfordulót!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számítok is rád, Zsuzsa, és köszönöm! :)

      Törlés
  4. Kedves Hankka, akkor majdnem egyidősök vagyunk blogilag:) Az én blogom januárban töltötte a két évet:)
    Boldog Blogszülinapot kívánok, s még sok - sok finom receptet, és érdeklődő olvasót:)
    Természetesen a bulit nem hagyhatom ki, s már gondolom is mit viszek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati, nagyon köszönöm, és örülök, hogy már van is ötleted! :)

      Törlés
  5. Még nagyon sok vidám blogszülinapot kívánok Neked és a blognak :)) Naná, hogy jövök játszani :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sok boldog szülinapot kívánok a blogodnak! És már készülök is a bulira:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Böbe, várlak Téged is szeretettel! :)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Reméltem is, kíváncsian várom, mivel lepsz meg minket! :)

      Törlés
  8. No ekkotra már én is ide tudok érni.:-) Van is valami a tarsolyomban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vizsgáid után jó is lesz kicsit kikapcsolódni, várom a bejegyzést! :)

      Törlés
  9. Boldog blogszülinapot!
    Nem maradok le, hozok valami finomságot én is:-)

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszülinapot, és persze, hogy jövök, és már ki is találtam mit "dobok" be a közösbe...:) Szerintem tetszeni fog...:)

    VálaszTörlés
  11. Boldog születésnapot a csodálatos blogodnak, még számtalan gyertyát kívánok arra a bizonyos tortára :-) Jövök bulizni :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Viki, nagyon köszönöm, örülök, hogy itt leszel! :)

      Törlés
  12. Boldog Blogszülinapot! :D Igyekszem én is jönni játszani, már hírét is vittem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, nagyon köszönöm és kíváncsian várom, mit hozol! :)

      Törlés
  13. Boldog Blogszülinapot! :)
    Ki nem hagynám a partit, jövök én is valami nassolni valóval. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már láttam is nálad a fincsi aprósüteményeket, nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  14. Boldog Blogszülinapot.
    Én is remélem majd tudok hozzájárulni a bulihoz valami finomsággal.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó kis blogszülinapi játék. Én is nézek valami alkalomhoz illőt. Még sok gyertyát kívánok a csodaszép tortádra.

    VálaszTörlés
  16. Boldog blogszülinapot:) Igyekszem nem elfelejteni, nagyon ötletes játék:)

    VálaszTörlés
  17. Kicsit félve, de azért jelentkezem,Évánál is megígértem, végül nem jött össze... az ötlet nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
  18. Az utolsó időben, nagyon sok jó játékon részt vettem, persze, hogy jelentkezem a bulira:)))
    Boldog szülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és azt is, hogy hírét vitted! :) Szeretettel várlak! :)

      Törlés
  19. Kicsit megkésve kívánok én is boldog blogszülinapot :) Nagyon jó ötlet a játékod, én is szeretnék jelentkezni házi fagyikkal, majd küldöm a linket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Időközben már láttam is a fagyikat, szuper felhozatal, nem is tudnék választani! :) Köszönöm, hogy játszol! :)

      Törlés
  20. Boldog blogszülinapot! Ott szeretnék lenni én is a virtuális bulin, és természetesen viszek is majd valamit! Nemsokára küldöm a linket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Piroska, köszönöm, és várom a linket! :)

      Törlés
  21. Boldog 2. blogszülinapot kívánok, és további jó sütést-főzést a családod és a Mi örömünkre! :)

    VálaszTörlés
  22. Boldog blogszülinapot!
    Hál-istennek még nem maradtam le a buliról máris hozok én is valami finomságot nektek:))

    ... és küldöm a linket is:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónika, köszönöm, szeretettel látlak! :)

      Törlés
  23. Boldog 2. Blogszülinapot kívánok és még sok - sok gyertyát a tortára!

    VálaszTörlés
  24. Boldog blogszülit!:)épp jó időben találtam rád,én is bekopogtatnék a bulidra,ha lehet:)

    VálaszTörlés
  25. Boldog szülinapot! Mindenképpen jövök játszani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csigabige, szeretettel látlak nálam és örülök, hogy részt veszel a játékban! :)

      Törlés
  26. Nem szeretnék lemaradni a kertiparty-ról. Megemlitem itt, hogy már elküldtem a linkkel együtt a fotót is :) Egyébként nagyon tetszik a blogod felhozatala, guszta fotókkal illusztrálva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem maradsz le, már jártam nálad és az e-mailt is megkaptam! :) Köszönöm! :)

      Törlés