péntek, szeptember 07, 2012

Blogkóstoló 5. forduló - játék!!!

Tavaly decemberben hívta életre ezt a nagyszerű játékot 4Gyerek Éva. Olyan sikere lett az ötletnek, hogy ma már az 5. forulót hirdetjük meg, gyertek, játsszunk újra egy jót!

Az az óriási megtiszteltetés ért, hogy Adél (Afraa), Trollanyu és ChefViki után én lehetek a játék háziasszonya. Aki esetleg még nem játszott, netántán nem is hallott róla, annak röviden a játékszabályok: minden játékra jelentkező sorsolás útján "kap" egy blogot, ahonnan kedvére kiválaszt egy receptet, a megadott határidőig elkészíti és posztolja. A játék végén összegző bejegyzést készítek, amihez minden játékosnak meg kell küldenie a hankka70@gmail.com címre az elkészített finomság fotóját és linkjét.

A játékban nincsenek nyertesek és vesztesek, pontosabban csak nyertesek vannak, hiszen mindannyian csak nyerhetünk azzal, ha jobban megismerjük egymás blogját, új ételeket, elkészítési módokat próbálunk ki!


Gyertek, játsszunk minél többen! Ha részt szeretnétek venni a játékban, legyetek kedvesek egy megjegyzést hagyni ennél a bejegyzésnél

2012. szeptember 16-ig!

Ezt követően sorsolás és a párok kihirdetése, majd süröghetünk-foroghatunk először játékospárunk blogjában, aztán pedig a konyhában. A receptek elkészítésének és posztolásának határideje

2012. október 21.

Ha van kedvetek, hirdethetitek is a játékot, minél többen játszunk, annál érdekesebb!
Aki már játszott, az azért fog újra játszani (ugye?!),
aki pedig még nem, annak remélem, felkeltettem az érdeklődését!

Gyertek, gyertek, mert játszani jó!!!

42 megjegyzés:

  1. Örülök hogy indul a következő "menet" ! Jelentem itt vagyok !Kiteszem a blogomra!

    VálaszTörlés
  2. Itt a helyem, nagyon megszerettem ezt a játékot :)

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkezem :) nagyon gratulálok a háziasszonyi szerephez :)

    VálaszTörlés
  4. Én is jelentkezem! Most elcsíptem idejében a játékot:-)!

    VálaszTörlés
  5. Még nem vettem részt ebben a játékban, de nem tudok ellen állni a hívásodnak...:)) Várom, lesem a további instrukciókat! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is jövök játszani, ez már a 3. amin részt veszek:)

    VálaszTörlés
  7. Persze én sem akarok lemaradni.Szeretem nagyon ezt a játékot.

    VálaszTörlés
  8. Máris jelentkeztem! Nekem is ez a 3. játék és nagyon szeretem! Hát még a család! :-))

    VálaszTörlés
  9. Végre,végre, végre nem csúsztam le a jelentkezésről megint. Én is szeretnék játszani:))

    VálaszTörlés
  10. Én is jelentkezem, igaz még sosem vettem részt ilyen játékban, de annál izgatottabban várom:)

    VálaszTörlés
  11. Gyertek, örülök, hogy kezdünk gyülekezni, az pedig külön öröm számomra, hogy olyan bloggerináknak is felkeltettük az érdeklődését, akik eddig még nem vettek részt a játékban! :D

    VálaszTörlés
  12. Hu, még jó, hogy észrevettem és nem maradtam le - olyan ritkán vagyok mostanában a blogon... :/ A lényeg, hogy most észrevettem és természetesen jövök játszani. :)

    VálaszTörlés
  13. Én is, én is! Erről sem szeretnék lemaradni:-)

    VálaszTörlés
  14. Játékindítóként mi más lehetne a felhívásra a válaszom, mintse hogy Jelen, jelen! Én is, én is!

    VálaszTörlés
  15. Én még nem vettem részt ilyen játékban...szeretnék jelentkezni...:):)

    VálaszTörlés
  16. Gyertek, gyertek, nagyon örülök mindenkinek, újaknak és a játékban jártasoknak egyaránt! :)

    VálaszTörlés
  17. Én is szeretnék játszani! ebben még soha nem vettem részt, de jó, hogy most időben itt voltam!:)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jól hangzik ez a játék! Még sosem játszottam ilyet, pedig már sokszor olvastam róla, ezért most belevágok! Igen, jelentkezem én is!

    VálaszTörlés
  19. Jövök én is (no, most legalább nem késtem le a jelentkezési határidőt)!

    VálaszTörlés
  20. Én is jövök! :)
    Kíváncsian várom, ez alkalommal, kinek a főztjeit ismerhetem meg "közelebbről". :)

    VálaszTörlés
  21. Bár csak a legelső fordulóban játszottam, a többiből kimaradtam időhiány miatt, most szeretnék ismét jelentkezni. Remélem, ezúttal eleget tudok tenni a játéknak!:)

    VálaszTörlés
  22. Én is jövök jelentkezni! Eddig egy kivételével játszottam, de kétszer sajnos nem választottak a blogomról semmit. Remélem, most akit hozzám sorsolsz, végül talál kedvére valót a blogomon:)!

    VálaszTörlés
  23. Hú de jó, hogy még nem késtem le! Én is szeretnék jelentkezni! :)

    VálaszTörlés
  24. Pont az utolsó pillanatban, de még éppen időben, jelentkeznék én is.

    VálaszTörlés
  25. Ó erről most lemaradtam:( Remélem leközelebb elcsípem!

    VálaszTörlés